tisdag 14 februari 2012

365+1 foton 2012 Nr 330. Uppenbart (26/366)

1982

2012

- Kan du inte ta på dig en röd tröja
och sätta bilderna bredvid varandra?
  (Önskemål från kollega)

I förra veckan fotade jag av en bild från när jag gick i årskurs 2 eftersom jag saknade scanner. Var tvungen att visa den på jobbet då jag kände mig rätt oförändrad under de 30 år som gått sedan dess. En kollega önskade att jag skulle fota mig själv i röd tröja och sätta bilderna bredvid varandra.

Så igår blev det lite lek och experiment med självutlösaren på kameran. Rätt uppenbart att det är samma person vilket jag förstår att det är inte lika självklart för alla. Undrar hur jag ser ut om ytterligare 30 år?

3 kommentarer:

EvasSvammel sa...

Det är rätt uppenbart även för mig ;)
När jag först fick upp sidan såg jag bara bilden på dig som barn och bilden du har i din presentation (den där du är i lite profil) och på bara de två bilderna var det helt uppenbart.

Pysselfarmor sa...

Verkligen uppenbart! Så kul att göra så!

Anne-Lie sa...

Så kul att se och visst finns där enorma likheter även om tröjan inte skulle ha varit röd;-))