söndag 8 april 2012

365+1 foton 2012 Nr. 88 Godis (27/366)


Ett ägg fyllt med godis är vad många får denna helg. Själv har jag roat mig med ett litet påskbus. I skydd av mörkret har jag besökt några i min vänskapskrets och i deras brevlådor lagt ett sånt här ägg fylld med chokladägg (så klart köpt med Fairtrade-märkning)och en liten kyckling. Samt en anonym hälsning om Glad påsk! Så när de hämtade tidningen fanns där också denna lilla överraskning skulle så gärna ha velat se deras reaktioner. Kul hade jag i alla fall. :)

Till alla er bloggläsare vill jag också önska Glad påsk! Jag har inte glömt denna utmaning det är bara det att de gångna månaderna tycker jag det är så trist att vara ute med kameran. Tiden har inte heller räckt till att lägga ut de bilder som jag ändå samlat på mig. Jag kommer igen.

1 kommentar:

Eva Trillian sa...

Glad påsk Tova! :-)