torsdag 9 februari 2012

365+1 foton 2012 Nr 236. Radio (24/366)


Vissa människor påstår att jag är anti mot teknik. Det grundar sig på att jag inte äger någon TV. Kanske också att det dröjde innan jag skaffade min första CD-spelare och min första mobiltelefon.

Lite lustigt att jag på jobbet kallas för den tekniska i arbetslaget. Jo, då jag är teknisk och jag har inget emot teknik alls. Däremot har jag valt att fylla mitt liv med andra saker. Prioriterat annorlunda under vissa tider. Dessutom tycker jag tekniska prylar många gånger är skrymmande och fula och ska de bara stå där så är det bäst för dem att de är diskreta. Jag låter hellre de vackra sakerna få ta den större platsen. När jag senast bytte ut min radio så fick det bli en liten diskret sak. Jag kanske inte äger en platt-TV men väl en platt-radio. ;)

Inga kommentarer: